Często zadawane pytania

Jak mam wymienić lub zwrócić produkt? 
 Jeśli chciałabyś/chciałbyś coś zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy, musimy otrzymać paczkę w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia. Pokrywasz koszt przesyłki do nas, my płacimy za przesyłkę zwrotną jeśli zdecydujesz się na wymianę. Pamiętaj że zwracany produkt musi być w takim samym stanie w jakim został dostarczony – w oryginalnym opakowaniu i z metkami.

Z przyczyn higienicznych, nie możemy przyjąć zwrotów:
Butelek i smoczków;
Bielizny;
Strojów kąpielowych;
Kolczyków;
Opasek I spinek do włosów.

Kliknij tu aby uzyskać więcej informacji oraz formularz zwrotu.

Co zrobić jeśli otrzymam niewłaściwy produkt? Jeśli otrzymałaś/otrzymałeś niewłaściwy produkt, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta [email protected]. Odpowiemy w ciągu 24 h (w dni robocze).

Co zrobić jeśli chciałabym/chciałbym zgłosić reklamację? 
 Odnośnie ewentualnych reklamacji Babyshop.com przestrzega szwedzkiego prawa "Konsumentköpslagen", (więcej informacji www.konsumentverket.se ). Przed odesłaniem produktu, prosimy o przesłanie maila ze zdjęciem i opisem problemu na adres [email protected]. Odpowiemy w ciągu 24 h (w dni robocze). Babyshop pokryje koszt dostawy zwrotnej. W sytuacjach spornych będziemy stosować się do Swedish Consumer Complaints Board's ("Allmänna reklamationsnämnden") recommendations.

Czy moje zamówienie przeszło?
 Jeśli nie jesteś pewna/pewien czy Twoje zamówienie przeszło, jest kilka sposobów sprawdzenia tego. Po złożeniu zamówienia, na ekranie zobaczysz komunikat “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój adres mailowy. Możesz zobaczyć swoje zamówienie w zakładce “Moje Strony” na naszej stronie internetowej.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
 Wszystkie zamówienia zarejestrowane przed 16:00 (czasu środkowoeuropejskiego) w dzień roboczy, będą wysłane tego samego dnia. Termin dostawy zależy od kraju docelowego.

Gdzie jest moje zamówienie?
 Po otrzymaniu informacji, że Twoje zamówienie zostało wysłane, paczka trafi do Ciebie w ciągu 1-30 dni w zależności od kraju docelowego. Termin dostawy może również zależeć od rozmiaru, wartości oraz masy paczki. Odnośnie szczegółów, prosimy o sprawdzenie informacji na stronie swojej poczty. Jeśli nie otrzymałaś/łeś zamówienia w spodziewanym terminie, prosimy o kontakt [email protected]. Odpowiemy w ciągu 24 h(w dni robocze). Jeśli otrzymałeś numer przesyłki mailem, możesz naturalnie prześledzić informacje na stronie swojej poczty.

Czy mogę zamawiać z państwa, które nie jest członkiem UE?
 Kiedy stajesz się członkiem Babyshop.com (Moje strony), wybierasz swoje państwo. Zamawiając z państwa spoza UE, otrzymujesz automatycznie 25% rabat. Ma to na celu kompensatę dodatkowych opłat, które klient pokrywa przy odbiorze ( przepisy nie narzucają obowiązku opodatkowania zamówienia przed wysłaniem paczki).

Ile wyniosą dodatkowy podatek i/lub opłaty kiedy zamawiam z państwa spoza UE? 
To czy musisz zapłacić dodatkowy podatek i/lub opłaty zależy od wartości i masy paczki. W celu otrzymania szczegółowych informacji, prosimy udać się do swojego lokalnego urzędu pocztowego.

Czy możecie zaznaczyć “Podarunek” na deklaracji podatkowej?
 Niestety, po przekroczeniu określonego progu, wszystkie wysyłane przez nas produkty muszą być zgłoszone. W celu otrzymania szczegółowych informacji, prosimy udać się do swojego lokalnego urzędu pocztowego.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
 Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy zamówienia, co robimy codziennie przed 16.00 (czasu środkowoeuropejskiego) staramy się w takiej sytuacji zmienić adres. Prosimy o wysłanie maila do obsługi klienta [email protected] i napisanie w tytule "niewłaściwy adres dostawy". Następnie podaj numer zamówienia i poprawny adres. Jeśli zmiana zostanie dokonana, otrzymasz potwierdzenie.

Moje zamówienie nie przechodzi. Możecie mi pomóc?
 Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia przez naszą stronę, powodem może być używanie innych niż wskazane przez nas karty kredytowe, np VISA Electron lub American Express. Jeśli pojawi się inny problem, prosimy o skontaktowanie się z obsługą klienta i przesłanie zrzutu ekranu ([email protected]).

Dlaczego nie mogę zamówić wybranej ilości produktów?
 Możesz zamówić tylko tyle produktów, ile mamy na stanie. Ma to na celu sprawne dostawy. System automatycznie poprawia wskazując dostępną ilość.

Produkt jest niedostępny – będzie znów na stanie? Kiedy dany produkt/rozmiar jest aktualnie niedostępny, a chcesz wiedzieć kiedy będzie uzupełniony, prosimy o kontakt z obsługą klienta [email protected]. Napisz jaki rozmiar danego produktu Cię interesuje, a odpowiemy w ciągu 24 h w dni robocze.

Co w przypadku gdy realizacja zamówienia się opóźnia? 
Jeśli zdarzy się opóźnienie, masz prawo anulować zamówienie (jeśli nie odpowiada Ci dłuższy czas oczekiwania). Wówczas w ciągu kilku dni roboczych wykonamy przelew na Twoje konto.

Co jeśli w menu nie ma mojego państwa/stanu? Jeśli na naszej stronie nie ma do wyboru Twojego państwa lub stanu, prosimy o kontakt z obsługą klienta [email protected] i podanie miejsca docelowego. Postaramy się rozwiązać problem w ciągu 24h (w dni robocze).

Jakie są warunki w trakcie kampanii? W trakcie kampanii obowiązują inne warunki, o których można poczytać tutaj

Produkt, który zakupiłem jest aktualnie w promocji. Otrzymam różnicę? Bardzo trudno nam przewidzieć czy i kiedy dany produkt będzie w promocji, dlatego nie jesteśmy w stanie odjąć różnicy kiedy cena spada po dokonaniu zakupu.

Mam poniżej 18 lat, czy mogę złożyć zamówienie? Jeśli masz poniżej 18 lat, zawsze wymagana jest zgoda opiekuna na zakupy w Babyshop.